Long Ago: A Puzzle Tale - Demo Version
Long Ago: A Puzzle Tale is a puzzle game combined with a modern fairy tale told in rhyme. Experience a beautiful and relaxing world and follow a sweet story about a brave princess striving for freedom when everyone around her tries to keep her in line with the status quo. Solve intuitive puzzles, collect coins and figure out new gimmicks as you progress along.