Lonesome Village
The puzzle-solving fantasy adventure with social simulation. Lonesome Village is a cozy, quiet town struggling to rebuild after a strange calamity wiped out their homes. Take the role of Wes the coyote and help bring this village back from the brink of destruction in a puzzle-filled life sim!