Liberated: Enhanced Edition
Liberated is an action-adventure game that unfolds across the pages of a comic book. Seamlessly merging the art of hand-drawn graphic novels with interactivity and side-scrolling action, it’s a revolutionary combination of video games and comics. In this near-future dystopia, the eerily familiar always-online society gives way to complete government control—all in the name of safety. But in the midst of it all, an insurgent group known as “Liberated” rises. Liberated: Enhanced Edition includes: - The acclaimed full game with enhancements in gameplay and content - Full English voice-overs with immersive voice acting - 2 epilogue chapters: “For the Homeland" & "Glory to the Heroes”