While traversing High Pass over The Misty Mountains, Thorin Oakenshield and his company of Dwarves accidentally set up camp on top of a secret entranceway into Goblin Town. The player is tasked with battling the Goblin King and then navigating the perilous gangways and boardwalks of Goblin Town in a frenzied escape!