LEGO Star Wars III
The Games on Demand version supports English, French, Italian, German, Spanish.Laugh your way through an all-new story that takes you through 16 different systems and experience brand new features like massive ground battles, boss fights, and multi-layered space combat. Expanded Force abilities, brand new weapons, characters, environments, and over 20 story-based missions make this the most action-packed LEGO game to date!