LEGO Marvel Super Heroes Demo
Play as Hulk, Iron Man and Spider-Man to defeat Sandman and the Abomination, who have taken over Grand Central Station. Fire off Iron Man’s repulsor rays and missiles, use Spider-Man’s spider-sense and web-slinging abilities, and SMASH SMASH SMASH as the Hulk!