Legendary Spell(Deluxe Edition)
This edition includes the base game Legendary Spell and a DLC featuring a brand-new game mode: Spell Panic. Base Game: This is a deck-building roguelike game. Combine and upgrade over 100 carefully designed spells to forge the ultimate magical power. More than 50 unique enemies appear across a wide variety of stages. Choose your own battle strategy and cast powerful spells at just the right moment to fend off endless waves of foes! Encounter unexpected events, decide between risky or safer paths, face different enemies, pick different cards, and discover powerful relics! DLC: Enemies will swarm in massive numbers, and you’ll need to keep choosing new spells to build the ultimate magical setup. In fast-paced battles, find the spell strategy that keeps you alive!