Kuznetsk 1997: Detective Visual Novel
Immerse yourself in a gripping visual novel made in anime style, where dark secrets are hidden behind the usual everyday life. The story tells about ordinary teenagers living a measured life in Kuznetsk, a city that seems familiar to them from childhood. But one day, an accidental discovery turns everything upside down. The deeper they dig, the more they realize: this city holds a terrible truth. Are you ready to unravel the tangle of lies and secrets? - Professional voice acting giving each character real emotions. - Original anime art and atmospheric backgrounds will create complete immersion. - A tense detective plot with unexpected twists. - Decisions that affect the ending Kuznetsk is waiting for you ... but will you remain the same after learning its secrets?