Knight's Night!
Free the kingdom as you master side-scrolling precision platforming stages in retro 1-bit style! The kingdom is in danger, and power has fallen into the hands of an evil wizard! Now it’s up to you to save the land from certain destruction. Run, jump, dash, avoid traps and hop on the heads of enemies as you explore forests, caves, perilous ruins and more. Knight’s Night! is a retro precision platformer presented in 1-bit black-and-white style, featuring fluid pixel art animation and super-tight controls. As you make your way through 25 side-scrolling stages to reach the wizard’s castle, you’ll unlock new abilities to aid your journey. Carefully search for secret collectables, meet and converse with unique characters, use springboards to reach higher platforms and navigate mazelike underground tunnels. Can you restore peace and light to this world of darkness?