KEMCO RPG Selection Vol. 4
Now you can enjoy 4 RPGs; Chronus Arc, Bonds of the Skies, Legend of the Tetrarchs, Monochrome Order in one bundle! ■Chronus Arc In search of the hidden time... Venture through puzzle-filled dungeons to bring the past back to the present! ■Bonds of the Skies A fantasy RPG with a story of friendship between humans and spirits! ■Legend of the Tetrarchs Free the light of courage to rip through the darkness! A fantasy RPG with turn-based battles and dungeons in beautiful pixel art! ■Monochrome Order Is the hero's judgment right? Guide the world toward the right direction through Judgments in a fantasy RPG with multiple endings!