KEJORA
When Kejora realizes that her peaceful village has been reliving the same day over and over, she and her friends seek out to try and uncover the origin of the mysterious time loop cursed on her village There’s a mystery hidden behind this peaceful village, unknown to its inhabitants, who carry on with their daily lives. Kejora features hand-drawn art and animation, environmental platformer puzzles, and party-based inspired gameplay with 2 supporting characters with unique skills to help Kejora in her exploration and journey.