Try Just Dance 2020 for free with the demo, available now! You can dance your heart out to K-pop sensation "Kill This Love" by BLACKPINK, or if you feel a bit more chill you can also dance to top hit "Talk" by Khalid*. Just Dance celebrates 10 years of bringing people together with new songs, new features and access to 500+ songs available in the Just Dance Unlimited catalogue. Every copy of the game comes with 1-month of free access! Dance to 40 new songs including: Taki Taki - DJ Snake Ft. Selena Gomez, Ozuna, Cardi B Kill This Love – BLACKPINK Old Town Road (Remix) – Lil Nas X Ft. Billy Ray Cyrus 365 - Zedd & Katy Perry 7 rings - Ariana Grande I Am The Best – 2NE1 High Hopes - Panic! At The Disco Baby Shark - Pinkfong … And many more Use your smartphone as controller with the Just Dance Controller app! *Content available for free. High speed internet connection required.