JUMP FORCE - Open Beta
JUMP FORCE is looking for beta testers! Please refer to the official BANDAI NAMCO Entertainment channels for more information. In this Open Beta, you will be able to play online with a limited roster of characters from different manga, and also try 6 preset avatars. But keep in mind that this Open Beta is made to stress-test the servers and identify potential bugs. Thanks in advance for joining the JUMP FORCE Open Beta!