Jujubos
Jujubos is a puzzle game that you need to use different tools to build a path until the end and rescue all the Jujubos. Help these sweet creatures to escape from different biomes and climates and return home. But be careful. The resources are limited, so be smart and plan the perfect escape for each situation.