Juiced Fruit Racing Demo
DEMO This is a demo for Juiced Fruit Racing. Enjoy 4 of the tracks for free! COUCH MULTIPLAYER CRAZINESS Up to 4 players can compete in spit-screen action. Party scoring means nobody is ever out of the game. Random tracks are picked until a player reaches 15 points. That means each round of fun can be from under ten minutes to as long as it takes to crown a winner! MAKE AND TAKE YOUR OWN SHORTCUTS Power-up items are all about juice. Leave a trail of your color while cutting across rough terrain, then drive on it again next lap. Or leave yourself bouncy fruit bumps to jump over walls and obstacles. Just watch out, you may reveal your secret early and allow other players to take it for themselves! Other players' juice will slow you down. TIGHT CONTROLS AND HANDLING Familiar, responsive controls work for all racing styles, whether you're a drift wizard or a safe driver. Quick acceleration and short spinouts mean you'll always be in control and part of the action. 4 FREE TRACKS IN THE DEMO Enjoy 4 unique tracks with tight corners, hills and valleys, and lots of boosts. Each has multiple hidden shortcuts ready to be found and used for the win! There are 16 tracks in the full game.