Judas
A disintegrating starship. A desperate escape plan. You are the mysterious and troubled Judas. Your only hope for survival is to make or break alliances with your worst enemies. Will you work together to fix what you broke – or will you leave it to burn? Judas is a narrative FPS developed by Ghost Story Games, a studio led by Ken Levine, Director of System Shock 2, BioShock, and BioShock Infinite.