Jeremy McGrath's Offroad
In Jeremy McGrath’s Offroad, players race four-wheeled 800 horsepower off road race trucks with tons of options including a host of tracks, single-player and multiplayer modes as well as a wide loadout of vehicle classes including Rally Cars, Pro Buggies, and Trophylite Trucks, all in crispy 1080p, 60 frames per second presentation. With multiplayer support for eight racers and a full career mode, Jeremy McGrath’s Offroad will be the title for racing fans who want to get down and dirty on the track!