Jam-Packed Swag Bag
A set of items that can be used in DRAGON QUEST VII Reimagined. <Jam-Packed Swag Bag> An assortment of items to assist your adventure! Set forth on your journey with these helpful items! [Contents] ・Slime Sword x1 ・Slime Boomerang x1 ・Slime Stick x1 ・Metal Slime Heart (Grants experience boost) x1 ・Gold Golem Heart (Grants gold boost) x1 ・Medicinal Herb x9 ・Single Phial x3 ・Seed of Strength x1 ・Seed of Resilience x1 ・Seed of Life x1 *This product does not include the base game of DRAGON QUEST VII Reimagined. *This product is also included in the "Digital Deluxe Edition" and the "Additional DLC Sets". Please be careful to avoid making duplicate purchases. *Some items in this product can also be obtained by progressing in the game. *Contents can be received from the "Claim Special Rewards" menu in the game.