H.I.v.C.A.: Human Intelligence vs Computer Algorithm
"H.I.v.C.A.: Human Intelligence vs Computer Algorithm" is a strategic game where every choice matters. Gather resources, develop technologies, and strategically place your forces to ensure victory over opponents. There is no room for a draw in this game - only one can become the absolute ruler of the new world. Some features of "H.I.v.C.A.: Human Intelligence vs Computer Algorithm": - machine translation of the text into 31 languages: English, 简体中文, Русский, Español, Deutsch, 日本語, Français, Polski, 한국어, Türkçe, ไทย, 繁體中文, Italiano, Čeština, Português, Українська, Nederlands, Magyar, Svenska, Dansk, Tiếng Việt, Suomi, Norsk, Română, Ελληνικά, Български, עברית , العربية , हिंदी, Afrikaans, Indonesia - fight simultaneously with 1, 2, or 3 computer opponents (each of whom will control their own army and fight for victory) - map editor (create your own maps) - unit editor (change the characteristics of existing unit types: armor, damage, amount of ammunition, scanning radius, attack radius, etc.) - supports Xbox gamepads