Hello Neighbor 2 Beta
Welcome to Raven Brooks. What you're about to play is what we call the abridged Hello Neighbor 2 Beta experience. Although Hello Neighbor 2 is still in development, we're excited to bring you a taste of what Raven Brooks will look and feel like, including all its new places and inhabitants. This build doesn't contain spoilers, yet expect everything to click together in the end. Some of the gameplay elements were purposefully excluded from this experience, while others are still works in progress and subject to change. In this version, some platform and game features might not work correctly and technical support is limited. The Hello Neighbor 2 Beta experience is available exclusively to users who preordered any edition of Hello Neighbor 2.