Harley Quinn Story Pack
DO NOT PURCHASE IF YOU PRE-ORDERED THIS GAME OR PURCHASED A SEASON PASS. For the first time in the Arkham series take on the role of Joker’s psychotic side-kick Harley Quinn and wreak havoc inside the Blüdhaven Police Department as you smash, crash and bash your way to a friend very much in need. With this exclusive Story Pack experience events in the lead-up to Arkham Knight as you infiltrate Blüdhaven to rescue your partner in crime: Poison Ivy. Baseball bat in hand, lure unsuspecting enemies with the ‘Jack-in-the-box,’ entangle them with your ‘Snare Trap’, or unleash ‘Mayhem Mode’ to savor Harley’s devastatingly chaotic nature first-hand.