Halo Infinite (Campaign)
Campaign Network Co-Op & Mission Replay: Campaign Network Co-Op allows you and up to three friends to earn 14 new Achievements and take the fight to the Banished to experience the wonder of Zeta Halo, together across Xbox and PC. With Mission Replay, you can relive your favorite moments, rediscover collectibles and explore the wonders of Zeta Halo on your own or with up to three other fireteam members! Become the Master Chief: When all hope is lost and humanity’s fate hangs in the balance, the Master Chief is ready to confront the most ruthless foe he’s ever faced. Step inside the armor of humanity’s greatest hero to experience an epic adventure and explore the massive scale of the Halo ring. Explore Zeta Halo: Halo Infinite offers the most expansive and adventure-filled Halo campaign to date set in the open-world environment of the ancient ringworld, Zeta Halo. Explore the vast reaches of Zeta Halo, from stunning heights to mysterious depths below the ring. Rescue UNSC marines to gain reinforcements in your fight against a fearsome enemy known as “the Banished.” Defeat the Banished Following a crushing defeat, the UNSC fleet lies shattered and stranded on the surface of the heavily damaged Zeta Halo. Amongst the wreckage, a terrifying clan of Brute warriors, the Banished, now roam the damaged ringworld. Outmanned and outgunned, Master Chief must stop the Banished from repairing the Halo ring and claiming control of the galaxy’s greatest threat.