Gvina's Space Adventure
Gvina was on his way home when his spaceship crashed into an unknown planet. Now he needs to collect spaceship parts to fix his spaceship. - 100 Challenging levels! – Explore 3 planets with unique themes and mechanics. – Every planet has its own story and characters. – Fight many interesting and unique bosses. – Explore at your own pace: you can go to any planet in any order you want. – Hats inc. opened their new shop! You can get new wearable hats if you complete various bonus stages and missions! there are 20 hats to collect!