GUNDAM ROGUE ORBIT
High‑mobility action game that delivers a bold new take on Gundam through fast, cinematic combat in an all-new universe. Become the pilot you were born to be Step into the cockpit as the pilot of Gundam Helix and join a rag‑tag crew of unsung soldiers as humanity faces a powerful unknown threat. Fight your way through fast and intense battles Take control and jump into fast and hard-hitting melee combat. Every fight rewards skill, mastery, and quick, decisive action as you push your Gundam to its limits. Your new Gundam experience begins here The cinematic story of GUNDAM ROGUE ORBIT is a daring new chapter in the GUNDAM saga, built as the perfect entry point for new players and a thrilling evolution for longtime fans.