Growtopia
Welcome to Growtopia, the world’s most creative free to play sandbox! Growtopia is a popular MMO game where everyone is a hero! Play together with wizards, doctors, star explorers and superheroes! Discover thousands of unique items and build your own worlds! BUILD literally anything – castles, dungeons, skyscrapers, artwork, puzzles - even your favourite movie scenes! CREATE YOUR UNIQUE CHARACTER – Become literally anyone! From a space knight with a lightsaber to a noble queen with your own dragon! PLAY THOUSANDS OF MINI GAMES generated by other players! From parkour and races to PVP battles and ghost hunting! CRAFT AND TRADE – Craft new items and trade them with other players! MONTHLY UPDATES! – We do our best to entertain you with exciting monthly updates involving new items and events! EXPLORE countless unique pixel worlds - you can enter any of them! JOIN OUR COMMUNITY – players worldwide are waiting for you to join and have fun!