Grow: Song of the Evertree
Grow your own worlds and nurture a deep natural connection with everything they hold. See your actions change the world for better! Bring the Evertree back to life in this breathtaking world-crafting sandbox, with life management and adventure elements. Over time, the Worlds of Alaria faded. The Evertree – where many worlds resided on its countless branches – is now nothing more than a sapling, its splendor long erased from memory. No one knows how to make it grow. But you are different. You hear the sun as it sings across the sky. You hear the language of rain against the earth. You are the last of the Everheart Alchemists and your task has been passed down from generation to generation - Grow and protect the Evertree! - Discover a Vibrant Unique World… at Your Own Pace - Grow Your Own Worlds! - Meet New People and Create A Community! - Build the Town of Your Dreams - A Beautiful Soundtrack by games and anime composer, Kevin Penkin. - Mystery!