Grim Legends Collection
Enter an enchanting world of dark legends filled with gloomy forests, forbidden temples, and crumbling cities in this fantastic Artifex Mundi trilogy. Save your sister from an ancient curse. Become a healer and rescue the Queen of Eagle Castle from a mysterious illness. Don the mantle of a relentless monster huntress in a corrupted city that seeks redemption. Grim Legends await!