Griffin
The Griffin, battle tank has been developed as countermeasure against powerful neighbor countries. However, its designer was captured by the enemy country… Now, his granddaughter got into the Griffin and take on her solo mission to rescue her grandfather! Features: * Rewind/Fast-forward: The player can use the rewind or fast-forward functions to complete the mission perfectly. * Saving Option: The player can save its progress anytime/anywhere and restart the game. * Optional Screen Filter: Retro, Black-White, and more filtering functions. * Art Gallery: Manuals and package design for the original version are available. * Cheat Mode: Make the gameplay easier with cheat mode (infinity life, invincible etc.) * Jukebox: You can play the in-game music (5 tracks) at any time.