Gravity Paws (Windows)
Gravity Paws is a pixel art platformer that blends classic challenges with modern movement and exploration mechanics. Play as Duke, a dog who becomes lost in a mysterious forest filled with strange anomalies. After discovering the ability to invert gravity, perform a quick dash, and throw bones, Duke must use all of these skills to overcome obstacles, defeat enemies, and find his way back home. With precise controls and fluid movement, players can run, jump, dash, invert gravity, and throw bones to destroy cracked walls or eliminate threats along the way. Easy to learn yet rewarding to master, Gravity Paws delivers an engaging adventure for fans of retro platformers with modern gameplay mechanics.