Gravity Heroes Demo
Gravity Heroes is a fast paced, chaotically beautiful 2D platform shooter. Take control of your character's gravitational pull with the gravity shifter mechanic and fight hordes of robotic enemies on the ground, walls, or ceiling. Fuelled by 80’s and 90’s nostalgia with an electrifying soundtrack and stylistically popping pixel art style, Gravity Heroes offers action-packed fun playing either by yourself or joined by up to three others locally. This demo includes 1 chapter with 3 stages (2 regular stages and 1 boss stage).