Granny: Escape Together
On a dark evening, while strolling through a sinister forest, you accidentally witness a mysterious sight — a Granny dancing strangely. Before you can figure out what is happening, an unexpected blow to the head sends you into a world of darkness. When you come to, you find yourself in the eerie, terrifying house of Granny, from which you must escape. Here, among the musty air and creaking floorboards, you will have to solve challenging puzzles, search for keys and clues that will help uncover the dark secrets of this cursed place. But remember, Granny is always closer than she seems, and every sound you make could be your last. So move quietly, act quickly, and don't get caught! Diverse quests and puzzles: Explore the dark corners of the house, solve challenging tasks to find the keys and tools necessary for escape. Every item can be part of a puzzle leading to freedom. Immersive hide-and-seek gameplay: Hide in closets, under beds, and in shadows to outsmart Granny. But be careful not to let her see where you're hiding. THREE WAYS TO ESCAPE: 1. Garage: Repair the old car, find the parts and keys to open the gate and escape. 2. Front Door: Solve the lock system, find the right codes and keys to open the door. 3. Underground Passage: Unlock the secret passage in the basement by solving a series of puzzles related to Grandpa's history. Cooperative Mode: Work together with friends, playing as a team to escape from Granny. Divide tasks and use team strategy to increase your chances of success. Play as Granny: Take on the role of Granny, setting traps, listening for noises, and patrolling the house to prevent others from escaping. Use your cunning and knowledge of the house's hideouts to stop the escape. A practice mode is available for beginners, allowing you to explore the house without Granny's presence and try different strategies without risk. But remember, each new day brings new challenges and threats.