Get Packed Demo
Get Packed: Fully Loaded is the expanded edition of the couch co-op removals game that’s full of calamity and physics-based carnage for 1-4 players. When a greedy salt mining company takes over Ditchlington, Last Ditch Removals must handle the hostile eviction. With little time and even less caution, your ragtag removals team gets to work rapidly relocating the entire town… leaving a trail of destruction, explosions, and debris in your wake! Fully Loaded adds a truck load of new content, meaning there's never been a better time to Get Packed and have some destructive fun with friends!