Gatekeeper
The Heart of the Universe has been stolen by powerful forces. You must head to an unknown galaxy, find the heart and reclaim it. But your mission isn’t that simple: the Heart was hidden in a quantum cage, the keys to which are kept by the ancient giants, the Sirens. Experience the unexpected thrills of this action rogue-like! Choose your Hero Several playable characters with unique abilities to suit your playstyle. Limitless Skill Combinations Gain experience to upgrade the characters’ skills, and utilize the abilities of found artifacts. Team up with your friends Invite your friends to take the role of a Universe defender and join you in this epic rogue-like adventure! Unique Totems system Complete all the challenges to defend the Totems and open the path to new locations! Find and Obtain 100+ Collectibles There are over a hundred different items and each of those collectibles changes the gameplay and makes every run a unique adventure. Dozen of unique Planets, enemies and Bosses Otherworldly and breathtaking locations with various enemies and bosses for you to explore, shoot and fight!