Kusan: City of Wolves
Welcome to Kusan: City of Wolves, a brutal top-down shooter set in a neon-drenched urban jungle consumed by violence and corruption. Kusan delivers hardcore action where one mistake means death. Master gunplay, perfect your movement, survive the streets and combat arenas ruled by furious kingpins that demand speed, precision and flawless execution. Every moment of action is intensified by Korean hip-hop heavyweight Loptimist’s adrenaline-fuelled soundtrack drenched with head-bopping loops and deep 808s pushing you forward without mercy. You play as Jin, a skilled ex-soldier turned gun-for-hire, living in the heart of a city where the line between predator and prey has already been crossed. This isn’t just another job though, a mysterious girl with immense but uncontrollable power is linked to a violent conspiracy that threatens to shift the balance of power. As chaos erupts, Jin must save the girl, confront his past and the betrayal of a commander he once trusted without question. Everyone in Kusan wants something and nobody plays fair. For Jin, there is only one way forward: flawless planning, ruthless execution and saving the girl from criminals while relying only on his wit and unrelenting will to survive the battlefield. With the whole city at stake, Jin knows it is time to not only clean-house but restore balance. Dive into Kusan: City of Wolves and descend into a city on the edge. It's more than just a fight, you are the last line between order and oblivion.