Digimon Story Time Stranger Demo
Get a glimpse of the story with the opening chapter of Digimon Story Time Stranger in this demo. Save data from this demo can also be transferred to the full version of the game. Complete the demo and gain access to the Central Town - Adventure Trial mode to explore select areas and dungeons of the Digital World: Iliad. *Central Town - Adventure Trial data cannot be transferred to the full version of the game. *There may be some differences between the content and features of the demo and those found in the full version. *The game data can only be transferred between copies of the game on the same platform. *Please note, if the full version is started without updating to the latest version, the demo data can still be transferred after the update. However, if there is full version save data at that time, it will be overwritten by the demo save data. *After applying the latest update when starting up the game for the first time, a confirmation screen for transferring the demo version data will be displayed. If "No" is selected, the screen will not be displayed again. However, if the full version save data is deleted and the game is restarted, there will be another chance to transfer the demo data. Please take care not to delete the demo data. Digimon Story Time Stranger is an RPG with monster-taming elements that explores the deep bond between humans and Digimon in an epic story that unravels the mystery of the world’s collapse. Embark on an adventure that spans across the human world and Digital World, collecting and raising a diverse array of Digimon to fight in turn-based battles. An Epic Story of Connection Tokyo, Japan – An agent of a secret organization encounters an unknown creature shortly before a city-leveling explosion. They then reawaken eight years in the past... Take on a mission to uncover the mystery of the world’s collapse, where chance encounters with unique characters will shape your journey across time and parallel worlds - and change fate itself. Adventure Between Worlds and Time Journey between the parallel human world and the Digital World: Iliad where Digimon reside. See the Digital World and its intricately detailed realms like never before, with interactive elements and special quests to explore. Strategic Turn-Based Battles Enjoy dynamic turn-based combat that combines strategic elements with evolved battle components. More than 450 Digimon and deep customization options provide limitless ways to approach the challenges of battle and reveal the strength of the bonds formed with your Digimon.