Cult of the Lamb - Heretic Pack
Show your devotion to the Old Faith with Cult of the Lamb - Heretic Pack. This cosmetic set includes new Follower forms, a set of dastardly decorations for your Cult, and Fleece of the Old Faith for the Lamb to wear. If your Cult aesthetic is (even more) blood, death, and doom, this pack is for you! Cult of the Lamb: Heretic Pack includes: - 5 brand new follower forms: Moose, Gorilla, Goldfish, Mosquito, and Opossum. - 8 new base decorations. - A heretical new Fleece for the Lamb!