Cult of the Lamb - Cultist, Heretic, and Sinful Pack Bundle
This bundle includes the Cultist Pack, Heretic Pack, and Sinful Pack for Cult of the Lamb. Cultist Pack Be the envy of every cult with this exclusive Cultist Pack that includes a seven-piece decoration pack for your charming commune, as well as five exclusive Follower forms. Heretic Pack Show your devotion to the Old Faith with Cult of the Lamb - Heretic Pack. This cosmetic set includes new Follower forms, a set of dastardly decorations for your Cult, and Fleece of the Old Faith for the Lamb to wear. If your Cult aesthetic is (even more) blood, death, and doom, this pack is for you! Cult of the Lamb: Heretic Pack includes: - 5 brand new follower forms: Moose, Gorilla, Goldfish, Mosquito, and Opossum. - 8 new base decorations. - A heretical new Fleece for the Lamb! Sinful Pack Sin to your heart’s content with Cult of the Lamb - Sinful Pack. This pack is the perfect way to indulge for those who enjoy a gluttonous aesthetic befitting kings and queens. Vanity might be a sin, but there’s nothing wrong with that! Cult of the Lamb - Sinful Pack includes; - 5 brand new Follower forms: Hammerhead, Ladybug, Tiger, Llama, Sphynx - 6 new Follower outfits - 6 new base decorations - A sinful new Fleece for the Lamb!