Froggy Hates Snow Demo
In this demo, you are Froggy — a determined survivor in a hostile, snowy desert. Dig paths through the snow to discover treasure, battle eerie creatures, and adapt in a world where warmth is survival and the freezing temperatures aren’t the only thing that can kill! Stay out too long and you’ll freeze, unless you’ve upgraded your abilities to withstand it. But the cold is not the only threat. Eerie obsidian-black creatures prowl the drifts, each with unique behaviours and attacks. Mysterious anomaly zones offer deadly challenges with huge rewards. Use the snow as cover or blast it apart with flamethrowers and explosives to gain the upper hand.