Friday Night Bullet Arena
Outmaneuver your friends atop strange topologies to secure ultimate space victory! KEY FEATURES: Local Multi-player (2-4 players) 10 characters to boop! and bop! with 10 different worlds, each with different scenery and stage hazards 250+ different levels! How it works: One Bullet: That's right, only one bullet! If you shoot it, you're going to have to catch it again. Catching bullets sound pretty dang hard? Well don't worry, because Friday Night Bullet Arena features... Super Screen-wrap Action: You'll never lose your precious missile because when it leaves the screen, it just comes popping right back in on the other side! Catch your bullet again in order to fire at your foes once more. You know what they say: "If you love something let it go, and hope that it destroys all of your friends." Bullet Catching: Bumped into your own bullet? Hey no worries, that just means you've picked it up and can fire it once more into the fray! In fact you should probably do this a lot if you want to stay alive and rake up points. Like all the time. Shoot catch shoot catch shoot catch shoot catch shoot catch shoot catch shoot catch win! Endless Fun: Oh yep here come the buzzwords, better end this now...