Forza Motorsport 6 Demo
Experience the most beautiful and comprehensive racing game of this generation, named “Best Racing Game” of gamescom 2015. The Forza Motorsport 6 demo features a selection of the 450 Forzavista cars available in the full version, all with working cockpits and full damage. You’ll experience highlights from the game’s 70 hour career mode, including wet weather and night racing, all at a stunning 1080p resolution and 60 frames per second.