Forgery Craft
Master the art of forgery in this story-driven simulation game. Start with altering documents by changing single signatures and dates. End up forging entire art pieces that could fool any museum expert. Fake it till you make it Follow the story of Amelia - an aspiring artist who wants to make a name for herself. During her journey, she discovers that her talent and good eye can be put to better use than painting still life. After all, copying a signature isn't that different from copying a bowl of apples. Master the art of persuasion Creating a good fake is only half of the success. Now, you have to convince others it's authentic. Choose clever dialogue options and fabricate stories that will make everyone believe your version of the truth. Expand your toolset Some forgeries are more complex to make than others. With every fake you create, gather new tools and see how they affect the appearance of your work. Learn how to combine your tools' effects to achieve the result you want. Think outside the box Creating a piece that is 100 years old isn't an ordinary task. But any ordinary object can become a part of it or help you make your work appear older than it is. Look around to see what could be useful and put it to the test.