Forest Golf Planner
Somewhere in suburbia is an unspoiled patch of greenery, a little slice of paradise... And starting today, it's your very own golf course! No experience in golf or business? No problem! It's easy to get started building new fixtures and attracting your first customers. Rise through the ranks, and you'll be able to expand your course to include new holes. Change the landscape and add unique decorations to make the course your own! Every year, courses from across the country are ranked from worst to best - can you come out on top? As time goes on, you'll get approached by teams of golfers looking for a place to hold their next tournament. Do a good job, and they might just stick around and become regular customers! When it comes to creating something really engaging, challenge is the name of the game. A tricky hole can be just what your golfers need to improve their skills. Really satisfied customers may even sign up for club membership, and who knows what will happen if you fulfill all your members' special requests? No golf course is complete without its clubhouse. Install gift shops, eateries, and more - you'll be running a large-scale operation before you know it. Create the perfect place for customers to relax after playing a few rounds. Maybe you'll attract new customers and make master golfers of them! The sun is shining, the grass is green, and the fairway is calling. Get out there and build the course of your dreams. Fore!