FOR HONOR - Complete Edition WW
This game is optimized for next-gen (4K Resolution for Xbox Series X / 1080p for Xbox Series S). Cross-save is available: your profile, progression, including all purchases and inventory, is automatically shared. Includes the base game, Marching Fire Expansion, the Year 1: Heroes Bundle, and the Year 3 Pass. The base game includes 12 Heroes, 7 Multiplayer Modes and story Campaign The Marching Fire Expansion includes the Wu-Lin faction and unlimited solo or co-op PVE Arcade Mode. The Year 3 Pass includes 4 additionnal Heroes with an Elite outfit for each one and other exclusive rewards. The Year 1: Heroes Bundle includes 6 additional Heroes with Elite Outfit for each one and other exclusive rewards.