FINAL FANTASY XV
Noctis, crown prince of the magical Kingdom of Lucis, embarks on a quest to reclaim his homeland in this action RPG. Take up the steering wheel and hit the road with your colorful companions to explore a vast and breathtaking world. Invoke the power of your ancestors and effortlessly warp through the air in thrilling combat. Longtime fans and fresh faces alike, get ready to experience cutting-edge interactive entertainment in this fantasy based on reality. Early Download Bonus ・In-Game Masamune, FFXV Original Model The legendary sword Masamune is back, specially redesigned for FINAL FANTASY XV. Add it to your arsenal and cut your enemies down to size. * Early Download bonus applies only to purchases of the digital editions of the game made on the Xbox Store by Thursday, January 5, 2017.