Fast Gear Demo
Fast Gear is a high-intensity 3D car racing game built for PC, offering thrilling single-player challenges. Jump into a garage full of high-performance vehicles, master realistic driving physics, and race through a variety of dynamic tracks across cities, mountains, and highways. Fast Gear delivers the ultimate racing experience. Key Features: -Single Player – Play solo in career, knockout modes or more. -Wide Range of Cars – Unlock and drive variety of cars. (Only 3 cars are available in Demo Version) -Diverse Racing Environments – Tackle tracks set in urban streets, Desert, Forest and Many more. (Demo version give access to only Episode 1, all other episodes upto 8 are available in Full Version) Challenging AI Opponents – Face smart, adaptive AI racers in gameplay. "Race the World. Rule the Road."