Farming Camp
Farming Camp is a cozy, single-player farm management game that follows the journey of an ambitious teenager competing to become the best farmer in the camp. Manage your farm alongside your companions, complete chores for points, and deal with the dynamics of a colorful cast in their teenage years. Your path to farming greatness begins! Step into the boots of young Alessandra, before she became the renowned Evertree Farmer. Experience her life at the Evertree Farming Camp where it all began. Learn the ropes and face the fun and chaos of camp life. Team up with a lively farming crew You're not alone on the farm. You’ll have the company of two budding young farmers, each with their own vibe. Assign chores, solve problems, and build friendships as you figure out how to run the farm together. Heart, humor, and harvests! Farming’s only half the fun at Evertree Farming Camp. From delightful dramas to silly surprises, and even a few messy moments, there's never a dull day at the camp! Work hard to take care of the camp Use the tools at your disposal and climb your way to the top as the camp’s best farming team. Coordinate with your companions and earn points by completing chores, maintaining the camp, attending classes, and tackling missions. Have fun and win the competition Jump into quick and fun minigames that keep things exciting—whether it’s racing against the clock to eliminate pests, chopping wood, cooking delicious meals, and more!