Exotica 2: Pet Shop Simulator
Step into Exotica 2: Pet Shop Simulator, where your shop buzzes with life and every animal is a treasure. Grow your business by buying, breeding, and selling creatures, then reinvest your earnings to watch your cozy store flourish at your own pace. Enjoy a warm, sim-lite adventure focused on gentle progress, delightful animal encounters, and stress-free business growth. Run Your Pet Shop Start small and shape your shop’s future with every decision. Choose animals, set prices, and welcome customers while watching your profits grow. Each step feels satisfying and unrushed, letting your business blossom naturally. Animals Are the Heart Nurture over 70 species, including rare and exotic variants. Pick up, hold, and place animals in habitats as they explore your shop. Breeding & Hatching Pair animals, hatch eggs, and discover rare colors and patterns. Watch your animals grow and unlock long-term surprises. Customize Your Store Design your shop with layouts, decorations, lighting, and textures. Create a space full of personality as your animals roam freely. Customers, Staff & Automation Meet unique customers, handle sales, or hire employees to manage daily tasks. Each staff member has strengths, weaknesses, and quirks, letting you automate routines and focus on growth.