Esophaguys Demo
You are the Esophaguys, old folks with elongating necks! Stretch, bite, and swing yourself around in 1-4 player guttural mayhem: co-op, competitive, and solo. Co-op Mode (2-4 players): Stretch, bite, and swing together, traversing and solving puzzles as you search to reactivate the forgotten monuments of your diasporic people. Minigame Mode (2-4 players): In team-based sports or free-for-all arena, compete, neck against neck, to determine who has the greatest gullet. Story Mode (1-4 players): Accompanied by poignant narration, embark on a mythical journey to reunite your lost kin. Will you uncover the true nature of the neck? Masochist Mode (1-4 players): No land. No checkouts. Nothing but neck. Subject yourself to grueling challenges in a hellish atmosphere ripe for speedrunning. Twanging Tones and Elderly Grunts Lose yourself in a soundscape all its own. The first video game soundtrack dedicated to jews-harp music in a variety of strictly traditional and experimental styles. With painstaking adherence to centuries old tradition, only using instruments from their respective regions, jews-harp music from Austria, Norway, India, Kyrgyzstan, the British Isles and America will delight your ears with every jugular jiggle. Accompanied with over 3000+ personally recorded mouth-originated SFX, prepare your cochleas to be tickled to the extreme.