Enlisted - Walther A115 Squad
This pack includes: - A premium squad of four level 4 radioman and one engineer armed with Walther A115 semi-automatic rifle - Radioman have the ability to call rocket artillery - 200 Gold The Walther A115 is a prototype self-loading rifle developed by the German company Walther in the 1930s. The rifle's operating mechanism is based on the use of propellant gases diverted from the barrel, with the bolt locking achieved by rotating the bolt. The body is manufactured using stamping and consists of three separate sections. The Walther A115 uses 7.92 mm caliber cartridges and is equipped with a fixed 10-round magazine. It features open sight.