Emme Saves the Galaxy
Join Emme the dog as she battles block invaders in this puzzle action game. Defeat all kinds of unpredictable blocks across hundreds of levels. Aim, Shoot, and Destroy! It's up to you to destroy the enemy blocks. The goal is to clear all blocks before they make it to the bottom of the screen. Hours of Playtime! Emme Saves the Galaxy features 1,000 challenging levels!